Bonyolult, nehéz időkben jól jön az egyszerű szórakozás az agynak. Egy ilyen, hegyi felfutókra épített gép pedig sosem okoz csalódást. Valaha Ford Escort volt, de ma már precíz célszerszám, ami ámulatba ejti a görög versenyek közönségét.
A konstrukció lelke egy sorhatos (s38) motor, amit a BMW M5 E34-es generációjából kölcsönöztek. Az eredetileg 3,8 literes blokk lökettérfogatát a lökethossz csökkentésével 3,1 literre faragták. Ez a furcsa megközelítés illik a rengeteg kanyarral tűzdelt, pontos gázreakciót, azonnal rendelkezésre álló csúcsteljesítményt igénylő hegyi felfutókhoz.
Így magasabb fordulatra képes a motor, esetünkben elérheti a 10 000-es percenkénti értéket is, amivel állítólag már 500 lóerőt képes előállítani. Mindez 1050 kilogrammhoz párosítva tényleg ütőképes gépet jelent, a hangja pedig zseniális! Alapjáraton röfög, majd zsíros üvöltéssel hozza a hathengeresek gazdag orgánumát, ami nem ér véget a szokásos frekvenciánál, hanem a sportmotorokat, F1-es gépeket idéző módon válik egyre élesebbé.
Természetesen van még több is, ahonnan ez jött.