Ken Block tavaly az Audihoz igazolt, és ezzel együtt lemondott a benzingőzről. Feladata leginkább a villanyautók népszerűsítése, és ezt akkor tudja hitelesen végezni, ha a mindennapokban is egy elektromos Audival jár.

Ezért a németektől kapott egy  Audi RS e-tron GT típusú, igen egyedi autót. Összkerékhajtásával, a 85 kWh-s akkucsomagból két villanymotorral kifacsarható 598 – „túltöltve” 637 – lóerejével, 250 km/órás végsebességével, 830 Nm-es csúcsnyomatékával és 3,3 másodperces 100-as gyorsulásával valódi villanyos fenevadnak mondható a gép, de ereje ellenére azért Ken Block számára is új világot jelentett.

Kiderült, lehet-e driftelni Ken Block új elektromos Audijával 2

Erről beszélt a legfrissebb videójában is. A 2,3 tonna tömegű autót egész más módon lehet táncba vinni, mint egy hasonló benzinest. Nincs kézifék, nincsenek sebességfokozatok, minden a „menetpedál” kezelésén múlik, az erő ütésszerűen, azonnal jelentkezik a kerekeken. 

Azért a versenyzéssel, keresztbe csúszással töltött évtizedek tapasztalatai nem múltak el nyomtalanul. Lehet néma, porszívóhangú technika az Audi RS e-tron GT, Ken Block megbirkózik nehézsúlyú bálnatestével, és sikerül nyolcasokat rajzolnia az aszfaltra.