A Porsche zuffenhauseni gyára több mint egyszerű üzem. Inkább alkotóműhely, ahol a sebesség élvezetére kihegyezett mérnöki csodák születnek. Ezen a helyen nincs feszített tempó, a megfelelő minőség felülír mindent, és ehhez kell a munkatársak jó morálja is.
Így az itt készült autók még mindig javarészt emberi erővel készülnek, és egy Porsche 1500 dolgozó kezein megy keresztül, mire kétnapos út után a világra jön. Eleve szinte minden kocsi egyedi darab, ráadásul a soron nemcsak szériaautók, hanem GT2-es, GT3-as pályaautók is készülnek.
A Porsche mint luxusautó-gyártó értelemszerűen sokkal közelebb áll gazdag, igényes ügyfeleihez, mint mondjuk a Dacia vagy az Opel állhat a maga vevőihez. Aki 911-est (vagy Boxstert, Caymant) vesz, átveheti itt is; ilyenkor az autó átadási programjának része egy gyárlátogatás is.
Nagy titkok itt már nincsenek, amit itt összeszerelnek, az nem épp fejlesztés alatt álló technika, így azt is megmutathatják, milyen a folyamat maga, az autó szemszögéből. Ebben a videóban egy Porsche 911 GT3-ast kísérhetünk végig egészen a karosszériaműhelyből az utolsó simításokig.
A Porsche 911 GT3 hathengeres bokszermotorja valódi versenytechnika. Az 510 lóerős szívómotor 9000/percig pörgethető, amellyel 320 km/órára képes a kétüléses sporautó kézi sebességváltóvak, míg a külön rendelhető, motorsport hangolású, hétfokozatú PDK váltóval „csak” 318 km/óra a végsebesség. Utóbbival viszont fürgébb: a dupla kuplungos váltóval szerelt GT3 álló helyzetből 3,4 mp alatt gyorsul 100 km/órára, míg a kézi váltóval 3,9 másodpercet vesz igénybe a gyakorlat. 200 km/órára 10,8, illetve 11,9 másodpercig tart a gyorsulás.