Egy Ford Mustang karosszériája alatt sok alkatrészt sejthetünk, de a középmotoros Lamborghini Gallardo V10-es blokkját, váltóját, egész hajtásláncát nehezen tudjuk elképzelni. Amikor akad rengeteg zseniális, klasszikus orrmotoros elrendezésbe illeszthető megoldás, akkor nehéz elképzelni, miért dönt valaki az olasz márka tízhengerese mellett.
A válasz talán pont maga a kihívás, és a feladat nehézsége. A Ford Mustang testébe ugyanis emberfeletti energiával lehetett csak befaragni a Gallardo műszaki darabjait, de a képeket elnézve a művelet tökéletesen sikerült. Még a műszerfalat és az üléseket is átmentették, pedig egyetlen méret sem egyezik a két típusnál.
Sikerült a legtöbb extrát működésre bírni, még a Gallardo kulcs nélküli indítása is üzemel, az autó első futóművének pedig menet közben állítható a magassága, ez is a Gallardóból érkezett.
Az építés a világ legnagyobb tuningkiállítására, a SEMA Show-ra készült, és állítólag 700 ezer dollárt, vagyis 240 millió forintot költöttek a megvalósítására. A gép végül a könnyed Tractorri elnevezést kapta, utalva ezzel a Lamborghini márka traktorgyári gyökereire.