Forradalmi négyüléses megaautót tervez a Koenigsegg, amelybe a lehető legmodernebb csúcstechnikát fogják belepakolni. Nem a Koenigsegg V8-asát használják, helyette 800 V-os akksicsomag és három villanymotor (1100 ló) kerül az autóba.
Mellé a Koenigsegg saját fejlesztésű, vezérműtengely nélküli (Freevalve) motorját szerelik. A Tiny Friendly Giantnek (apró, barátságos óriás) keresztelt motor 2 literes, 3 hengeres és 2 turbófeltöltő van rajta. Ennek teljesítménye önmagában 600 lóerő, ha E85-benzin keverékkel tankolják.
Még erősen tesztelés alatt áll a konstrukció. Jelenleg a „Test Car 1” nyúzása folyik, amiben már 4500-ig forog a hangja alapján nem túl barátságos apró óriás.
Tisztán villanyautóként is használható a Gemera, de ha mind az 1700 lóerő meglódítja az autót, akkor 1,9 másodperc alatt gyorsul álló helyzetből 100-ra. Tulajdonképpen elég közel áll egy olyan teleporthoz, amiben egyszerre négyen változtathatnak helyet hirtelen. A 400 km/órás végsebességre képes családi autóból 300 darabot készítenek.