Az AE86 nevéből adódóan kapta a Hachiroku becenevet Japánban, az igazi kultusza pedig nagyjából a 90-es évek közepétől kezdett alakot ölteni. A Hachiroku ott volt az első olyan autók között, amikkel a japán fiatalok keresztbe csapatták a szerpentineken. Szintén ott volt az első driftversenyeken, hiszen az autó már gyárilag is jó képességekkel rendelkezett és a tuningpotenciál is meglehetősen nagy benne.

Három hengerrel még menőbb ez a legendás öreg Toyota 1

A Corolla GT vagy Sprinter, Trueno néven elérhető, dupla vezérműtengelyes, 120 lóerős 1,6-os verziók mai napig legendásak, mindenki imádja ezeket a motorokat. Viszont az igazat megvallva mai szemmel átlagos és pótolható konstrukcióról van szó. 

Három hengerrel még menőbb ez a legendás öreg Toyota 2

Főleg ha szentségtörés nélkül, Toyota családon belülről érkezik a csere, az autó stílusához tökéletesen illő, kicsi, könnyű, erős blokk képében. A Toyota GR Yaris háromhengeres, turbófeltöltővel szerelt 1,6 literes motorja pont megfelelt a célnak. Alapból 257 lóerőt termel, de ebben az autóban, a módosításokat elnézve, vélhetően többet tud. 

A motorhoz a Toyota GT86 hatsebességes manuális váltója csatlakozik, amit a hosszmotoros elrendezés miatt egyedi adapterrel tudtak csak rögzíteni. A fékrendszer a R32 Skyline GT-R-ről érkezett, a kipufogó nemes egyszerűséggel a motorháztetőben ér véget, így garantált a vérpezsdítő móka a versenypályán. 

A japán építőműhelyben, a DADDY Motor Worksnél két ilyen AE86-ost is építenek, egyet gyakorlásra, egyet pedig az éles versenyekre.