Jellegzetessége a főként Ausztráliában és Új-Zélandon elterjedt ute-járműveknek, vagyis a kishaszonjármű-szerű személyautóknak, az üléssor(ok) mögött egy teljesen nyitott rakodótér található. Ehhez még a pick-up áll a legközelebb, de Európában egyáltalán nem hagyott nyomot, mégis előkerül időnként egy-egy olyan darab, ami még az öreg kontinensen is megütheti az emberek ingerküszöbét.
Valaki elhatározta, hogy egy Ford Mustangot alakít át hasonlóvá, de a fűrésznek és a hegesztőnek főleg az autó hátulján volt dolga – arra viszont például figyeltek, hogy a hátsó lámpák egy igazi példányéra hajazzanak. Elöl sem maradt érintetlen az exsportautó: új lökhárítót, hűtőrácsot és splittert kapott.
Hasznosabbá persze az átalakítások révén sem vált, mivel olyan kicsi platót kapott, hogy nagyobb méretű tárgyak szállítására lényegében teljesen alkalmatlan. Pedig az egyedi elemek révén összességében szélesebbé vált a karosszéria – szélesebb nyomtávra is volt szükség emiatt –, a hosszán azonban ez mit sem változtat.
Sajnálatos módon nem derült ki, változott-e így a Mustang tömege, illetve melyik V6-os, esetleg V8-as erőforrás található a motorháztető alatt, ezáltal a technikai paraméterek sem ismertek. Annyit tudni még, hogy hatfokozatú manuális váltóval szerelték, emellett az utastérben helyet kapott néhány hangszóró, egy mélynyomó, valamint az ülések mögött egy bukócső is.
Az autót egy Washington-állambeli megyei adok-veszek csoportban hirdették meg, 10 ezer dollárt, vagyis körülbelül 3,5 millió forintot kérnek érte, ami bárhogy is nézzük, egy eredeti Mustang árának a töredéke normál esetben.