A projektautók általában csak fejben léteznek. A valóságban sok esetben nem sikerül elérni a kitűzött célokat, nincs idő, nincs erőforrás, pénz, szaktudás. Vannak viszont szerencsés, keményen dolgozó emberek, akiknek sikerül összehozni a tutit. 

Egy angol gépészmérnök, Keith Edwards tagja ennek a klubnak. 

30 éve vásárolt egy Audi Quattrót, amit szép lassan átlagos kétajtósból a legkeményebb sportgéppé faragtatott. Az út során rálocsolt nagyjából 90 millió forintot. A legtöbb karosszériaelemet karbonra cserélték, miközben kurtítottak a tengelytávon, 320 millimétert vágtak ki a padlólemezből.

Eladó a tökéletes Audi, amit akkor is elfogadnál, ha BMW-s vagy 1

Mindehhez egy valódi B csoportos Audi adta a mintát, a belteret kipucolták, és komoly bukócsöveket is kapott a kocsi. 

Eladó a tökéletes Audi, amit akkor is elfogadnál, ha BMW-s vagy 2

A 10 szelepes motort egy 20 szelepes 2,2 literes öthengeres váltotta, csak hogy maradjanak a márka hagyományai. A blokk komoly tuningot kapott, egyedi kovácsolt dugattyúkkal, hajtókarokkal, vezérléssel. Az elektronikus gázpedál Porsche-származék, a hatsebességes szekvenciális váltót a DragPower Bulgaria építette, a megfelelő levegőmennyiségről pedig két Garrett GTX3582R turbó gondoskodik. 

Eladó a tökéletes Audi, amit akkor is elfogadnál, ha BMW-s vagy 3

A csomag nagyjából 800 lóerőt teljesít, és ezt az erőt Bilstein-elemekből épített, profi futómű, hatdugattyús AP Racing féknyergek, valamint Avon slick abroncsok juttatják el a talajra. Az építő ezzel akart indulni a világ leghíresebb hegyi felfutó versenyén a Pikes Peaken, de egy komoly motorhiba miatt kénytelen volt kihagyni a futamot. Két alkalommal is csak próbaköröket tudott megtenni.

Talán a következő tulajdonosnak lesz lehetősége megpróbálni, Keith ugyanis kész megválni az Audi értékeit tökéletesen bemutató versenygéptől,  amiért nagyjából 110 millió forintnak megfelelő fontot szeretne kapni.