Pályafutását egyszerű fekete szedánként kezdte a képeken látható első generációs Škoda Fabia. Jelenlegi tulajdonosa viszont nem értékelte a négyajtós karosszéria klasszikus formáját, ezért komoly átalakításba fogott. A szolid, kispolgári stílust félredobva dekadens, kétüléses kabriót faragott a kocsiból.
A hátsó ülések helyét masszív bukócsövek foglalták el, a tetőszerkezet pedig teljesen házilag konstruált, egyedi darab. Talán egyszerűbb lett volna egy már meglévő kabrió tetejét befaragni, de emberünk inkább saját kútfőből dolgozott. Így lett az eredmény egy keménytetős-ponyvás hibrid.
Az utasok feje felett maradt lemez, mögötte viszont vitorlaként lebeg a szövet, amire ablak sem került, így igazán különleges lehet ezzel a géppel felhúzott tetővel utazni.
Persze nemcsak a tetőn kellett dolgozni, lefalazták a hátsó ajtók helyét is, ami valószínűleg jót tett a karosszéria merevségének is. A képet sárvédőszélesítés, kék dekorációs elemek, LED-csíkok teszik teljessé, valamint némi tuning. Az 1,9 literes dízelmotor ugyanis kapott egy sportkipufogó-rendszert, a maximális teljesítménye pedig 131 lóerőre emelkedett az újraprogramozott motorvezérlőnek köszönhetően.
Az biztos, hogy ennél nincs feltűnőbb Fabia I-es Közép-Európában, és bár lehet, hogy esetlennek tűnik, valahol továbbviszi a csehek által a kilencvenes években elindított mókás, bohém vonalat, ami a Škoda Felicia Fun színes, ötletes furgonjában öltött testet.