A Buick Grand National GNX-ben 3,8 literes, V6-os motor kapott helyet, melyet megtámogattak egy turbófeltöltővel, így a teljesítménye a valóságban 290 lóerő (a katalógus szerint valamivel kevesebb, évjárattól függően 235-245 lóerő), mellé 490 Nm nyomaték társul. Álló helyzetből nagyjából 5 másodperc alatt gyorsul 100 km/órás sebességre.
1986-ben a Car and Driver magazin összehasonlító tesztjén a 0-60 mérföldes gyorsulásban megverte a kor egzotikus legendáit, a Lamborghini Countach-t, a Ferrari Testarossát, a 288 GTO-t és a Porsche 944 Turbót. Igaz, egyenes vonalon volt csak jobb, de több se kellett ahhoz, hogy az Egyesült Államokban igazi sztár váljon belőle.
Ez a hangulat pedig csak erősödött az évek során, talán most ér a legtöbbet a száguldó kocka. Egy gyári állapotú, szó szerint még bejáratás előtt álló darab 326 futott kilométerrel most 62,8 millió forintnak megfelelő összegért eladó.
Tényleg makulátlan darab, Delco AM/FM kazettás magnóval, és mindennel, amit a kor adhat, egy karc sincs rajta sehol. Kívül-belül tökéletes a gyári állapot, a karosszériáról készült közeli képek magukért beszélnek. Egy igazi ritkaság, ami csak az avatott szem számára mutatja meg értékes mivoltát, és aki azt hiszi, hogy alig akad olyan megszállott gyűjtő, aki kifizet ennyi pénzt a Buick V6-osáért, az téved. Legutóbb szintén a Bring a Trailer oldalán volt egy megszólalásig hasonlító, 700 kilométert futott GNX, amelyért 84 millió forintot adtak végül az árverésen.