Kelvin Odartei Cruickshank mert nagyot álmodni, és lehetőségeihez képest megépítette a legmenőbb négykerekűt, amiről mindig is álmodozott. A fiatal ghánai srác leginkább fémhulladék felhasználásával dolgozott, a környék, ahol felnőtt, a pénz, amit félretett, csak erre adott lehetőséget.
Persze vehetett volna valamilyen épkézláb gyári gépet is, de egy interjúban felfedte a motivációját: „Azért döntöttem úgy, hogy saját autót készítek, mert rájöttem, hogy szenvedélyesen rajongok a technikáért, és szeretném túlszárnyalni magam, elérni valami olyat, ami eddig nem sikerült”.
A kerekeket és a motort kivéve mindent Kelvin épített, a guberált alapanyagokból maga hegesztette a vázat, a sirályszárnyas ajtókat. 15 évesen fogott bele a projektbe, és több munkahely, utcai árusítás mellett, képesítés, oktatás nélkül hozta össze évek alatt ezt az eredményt.
Most viszont nem áll meg, egy közösségi finanszírozást biztosító oldalon gyűjt pénzt a következő autóra, amit már profibb körülmények között, komolyabb szerszámokkal akar kivitelezni. Kelvin Cruickshank szerint a siker nagy részét barátainak köszönheti, sokan segítettek a munkában. Kemény munkájuk egy álomprojektet váltott valóra, és ez önmagában is inspirációt jelent a közösségek és a kezdő mérnökök számára szerte a világon.