A Subaru Impreza csillaga az 1990-es években kezdett magasra emelkedni, és sok érdekes kiadás mellett talán a 22B lett a korszak igazi meghatározó, utcán is használható, legendás kivitele. A 22B-ről érdemes megjegyezni, hogy a Subaru 40. évfordulójára készült; a japánok ezzel a modellel nyerték meg zsinórban a harmadik bajnoki címüket a rali-világbajnokságban (WRC), még 1997-ben.

2,2 literes, négyhengeres turbómotorja 276 lóerőre képes 363 Nm nyomaték és 6000-es fordulatszám mellett. 4,6 másodperc alatt gyorsul 0-ról 100 kilométer/órára, csúcssebessége pedig meghaladja a 250 kilométer/órát.

Ezeket az értékeket fogja megfejelni a Prodrive által épített P25-ös konstrukció, ami az ígéretek szerint könnyebb, erősebb, gyorsabb lesz a nagynevű elődnél. A várhatóan 2,5 literes bokszermotor teljesítménye 400 lóerő felett lesz, a sebességváltó természetesen hatfokozatú manuális darab, a karosszéria javát pedig karbonszálas műanyagra cserélik. 

Egyelőre még csak a rajongók felcsigázásánál tartanak az angol cégnél, annyit lehet tudni még, hogy a Prodrive P25-öt korlátozott példányszámban (25 darab) fogják gyártani, és az igazi gyűjtők számára lesz árazva.