A 2010-es évek előtt a három tengelyes gépek leginkább teherautók, vagy speciális katonai gépek voltak. Aztán jött a Mercedes G-osztály 6×6-os verziója, és a leggazdagabb, túl kifinomult ízléssel nem rendelkező autógyűjtők számára új kategória nyílt.
A gyárilag hátul dupla tengellyel rendelkező különféle terepjárók egyre gyarapodtak, ezer lóerős szörnyek születtek, de úgy tűnik, akadnak olyanok, akik még ennél is vadabbat álmodtak. Van, aki az extrém hajtásláncot egy Rolls Royce kényelmével ötvözve képzelte el, és akadt olyan műhely, ahol vállalkoztak az átépítés megvalósítására.
A hetedik generációs Rolls-Royce Phantom hat kereket kapott, motorházteteje alatt pedig a gyári 6,75 literes, tizenkét hengeres motor dolgozik. A fotók egy holland repülőtéren készültek, az autó Luxemburgból érkezett, és ismeretlen célpontra tartott. A Facebookra feltöltött fotókon jól látható, hogy elég komoly átalakításról van szó, változott a nyomtáv, a tengelytáv, hosszabb az egész autó, de komoly magasítást nem kapott. Így valódi terepen vélhetően hamar elvérezne, de külsőre sikerült brutális hatást kelteni, amihez a matt fekete fényezés, és a kadmiumsárga fényszórók is hozzátesznek.