A tolatóradar valószínűleg nem érzékelte az alacsony, betonból öntött virágtartót, és a kameraképen sem biztos, hogy lehetett látni, ezért a BMW F10 vezetője gond nélkül rátolatott. Lejönni róla, már nem volt ennyire egyszerű, a lökhárító bánta.
Az élet néha magától is elég fájdalmas, de vannak mazochisták. Egy hasonló eset következik, csak még durvább: a padka feladta az utolsó kenetet szerencsétlen BMW-nek. Nem azt mondjuk, hogy lehetetlen helyrehozni, de nagyon drága lesz, az biztos. Az eseményeket egy müncheni autós találkozón rögzítették, az autó pedig egy E24-es 6-os BMW, lehetséges, hogy az Alpina-verzió, bár a díszcsíkok az oldalán nem pont úgy néznek ki, lehet, csak replikával van dolgunk.
Végül pedig az ékes példája annak, amit a Pókember-filmekből nagyon sokat hallottunk: „A nagy erő nagyobb felelőséggel jár”, pláne akkor, ha nem te vagy a legélesebb kés a fiókban.
A gázra lépett, a dolgok viszont nem úgy sültek el, ahogy tervezte. A quattro, főleg egy autópályára szánt A8-ban, már csak ilyen. A nehéz orr és az első kerékre érkező nagy mennyiségű nyomaték miatt az alulkormányzottság jelentkezik előbb, ez pedig meglepő lehet, ha nem készül rá az ember.