Nagy sikerrel futnak a különféle autómosással foglalkozó csatornák a Youtube-on. A legnézettebb videókon általában valami igazán undorító, évek óta elhagyott, döglött egerekkel, penésszel megrakott szemétdombot varázsolnak tisztává a szakemberek.

Ez a gondolat indíthatta el egy autómosó reklámját, ahova befutott egy első ránézésre pokoli véresnek tűnő Hyundai. Az Ilinois államban működő Tony’s Touch műhelyében nem riadtak meg a feladattól, ahogy kell, eltüntették a kárpitokról a makacs foltokat.

Véres beltérrel reklámozza magát egy autómosó cég 1 Véres beltérrel reklámozza magát egy autómosó cég 2

Minderről fotókat készítettek, és ezeket megosztották egy Facebook-bejegyzésben, ahol még rájátszottak az alvilági vonalra. Nagyjából ezt írták a képekhez: nem teszünk fel kérdéseket, nem adjuk tovább, csak elvégezzük a melót. Vészhelyzeti, azonnal takarítás már 200 dollártól! 

A bizarr elképzelés működött, több ezren osztották meg a képeket, és mindenki spekulál, vajon mi történhetett a Hyundai belterében. A műhely annyit árult el, hogy senkinek sem esett bántódása, azt pedig, hogy valóban vér volt-e a kárpiton, nem kommentálták. 

Véres beltérrel reklámozza magát egy autómosó cég 3 Véres beltérrel reklámozza magát egy autómosó cég 4

A beszúrt vércseppemoji még tovább emeli a hatást, innen már mindenkinek a Ponyvaregény című film ikonikus jelenete jut eszébe, amikor a hátsó ülésen utazó szegény Marvint véletlenül fejbe lövi a Vincent Vega szerepét játszó John Travolta.

A film cselekményét innen sokan ismerik, a két bérgyilkos azonnali megoldást keres a problémára, és meg is találják a nyomok eltűntetésének tökéletes módját, igaz, nem egy autómosóban.