Egy hárommillió dolláros, nagyjából 1,2 milliárd forintot érő Bugatti Chiront érthető módon sok tulajdonos hímes tojásként kezel. Trélerrel viszik a helyszínekre, pár métert gurulnak vele, és a szépen megőrzött különlegességért pár év múlva be lehet zsebelni a profitot egy árverésen.
A hipersportkocsikat gyűjtő Steve Hamilton viszont másképp gondolja, ő használja Bugattiját, ezzel közlekedik. Van rajta tetőboksz, és bátran nekivág hosszabb túráknak is, legutóbb egy sikeres véleményvezér – „influencer” – David Dobrik birtokán találkozott hasonló kaliberű autótulajdonosokkal.
Csakhogy az ingatlanról kivezető kertkaput egy erős emelkedőn lehetett megközelíteni, ami két utassal, csomaggal már túl nagy kihívás volt a Bugattinak. Az autó hasa fennakadt az elektromos kaput vezető sínen, ami, akár egy borotva, végigkarcolta a karosszéria karbonszálas elemeit.
Maga a házigazda készítette a videót, és amikor csodálkozva, kiabálva odaszaladt, a Bugatti utasa meglepve kérdezte: „Te hogy jutsz fel itt az autóiddal?” a válasz egyszerűbb nem is lehetett volna: „Nincs Bugattim.”
Az eset után, a tulajdonos egy másik videóban megmutatta a sérülésről készült közeli felvételeket is – nem szép látvány, tényleg végig lett karistolva a kocsi alja.
Ez viszont nem zavarja túlzottan, hiszen úgyis lesz még ilyen, nem is fogják megjavítani ezeket az esztétikai sérüléseket, amíg eladósorba nem kerül az autó. (a videóban 9:40-től látható a sérülés)
Ilyen az, ha valaki 1,2 milliárdos kocsit használ szaladgálósnak.
Bugatti Chiron
A 20. század közepén aktív autóversenyzőről, Louis Chironról elnevezett járgány 8,0 literes, W16-os motorjával 1500 lóerős teljesítményre képes, maximális forgatónyomatéka 1600 Nm – ezen számok ismeretében nem is annyira meglepő, hogy csak 2,4 másodpercre van szükség a 100 km/órás sebesség elérésére álló helyzetből. Az 500 példányban gyártott sportkupé végsebessége eléri a 420 km/órát.