A Daewoo Matiz régivágású kisautóként városi forgalomra készült. Háromhengeres, 796 köbcentis alapmotorja 51 lóerős, a kulturáltabban járó, egyliteres négyhengeres benzinessel pedig 63 lóerő áll csatasorba.
A legtöbb tulajdonosnak ez pont elég a mindennapi használathoz, ám egy angol autós úgy gondolta, megnövelné némileg a teljesítményt. Mivel a gyári motorban nem látott fantáziát, így a teljes csere mellett döntött. Holmi kis méretű turbós motorok helyett pedig egy igazi nagy vasra, az Opel Omega háromliteres V6-osára esett a választása. Ez legalább lenyomja az első kerekeket gyorsuláskor.
A 190 lóerős motort nem volt egyszerű feladat befaragni, egyedi rögzítési pontok, átgondolt szívócsonk kellett hozzá. A manuális váltó háza F18-as (GM/Opel szintén), de a fokozatok már az F20-asból származnak.
Előre 345 mm-es Ford Focus RS tárcsák kerültek, a féknyergek pedig a Mitsubishi Lancer EVO VI-ról származnak. Kívülről semmi sem látszik, csak az eredeti Porsche-felnik árulkodnak, valamint a motorhang, ami egyből elárulja, hogy itt több henger dolgozik háromnál.