A Volvo egyik húzómodellje, az XC60-as vásárlóközönségét az idősebbek adják, a típus nevében szereplő szám ugyanis megegyezik a vásárlók életkorával.

A svéd márka természetesen szeretne ezen változtatni, ezért a tavaly frissített modellnek nemrégiben a fiatalokat megszólítani kívánó reklámfilmet forgatott. A hirdetés tulajdonképpen egy zenés klip, melyben az XC60-as is hangszerként funkcionál: az ajtók csapódása, a műszerek pittyegése, a biztonsági öv kattanása, a gázteleszkópok zaja mind-mind szerepet kap.

Az ötletes zenés tartalom megvalósításához a hallássérült YouTube-zenészt, a közel 2,3 millió feliratkozóval rendelkező Andrew Huangot kérték fel – nem véletlenül, hiszen a célközönség a 25 és 44 év közötti korosztály, míg a youtuber nézőinek túlnyomó többsége a 25-34 éves sávba tartozik.

„Ki akartuk próbálni, hogy alkothatunk-e valami olyat, amin keresztül új, magával ragadó módon mutatjuk be az XC60-as részleteit” – mondta Volvo marketingfőnöke, Leigh Moynihan.