A V8-as motorral szerelt kétkerekű szörnyek is erősen megkérdőjelezhető mindennapos használhatóságot adnak, de egy merész elme, Chuck Beck szerint nyolc hengernél is lehet több egy motorkerékpárnál.
Chuck Beck egy barátjától megvásárolt egy V12-es Lamborghini-blokkot, ami csodával határos módon nem vált az autót elpusztító tűz martalékává (azt nem tudjuk, hogyan és miért gyulladt ki a Lambo, de ez viszonylag normális dolog náluk), majd gondolt egy merészet, és épített köré egy vázat. Egy motorkerékpárvázat.
A motor egy Espada orrában dolgozott, így igazi régi vágású, karburátoros darabról van szó, ami, ha jól beállítják, akkor 350-400 lóerőt is képes leadni. A blokk mögé egy ósdi, háromfokozatú, automata váltót akasztott, amivel elvileg elérhető a 225 km/órás végsebesség.
Mint ahogy a méretei mutatják, abszolút kiállítási darabról van szó, amivel a lassú gurulás a legjobb ötlet, kövér gázt még az építő sem mert neki húzni soha, de majd talán egyszer.