A kilencvenes évek meghatározó Mercedese volt a W210 kódjelű E-osztály. 1995-2003 között rengeteg motorral, és karosszériaverzióban készült, 4-5-6-8 hengeres motorokkal, 140-405 lóerőig lefedve a kínálatot.
Bár használtan nem volt túl jó híre, azért a kínálat tetejét adó V8-as AMG verziók még mindig szívhez szóló hangot, és erőt adnak, ha jól karban vannak tartva. Ezek a gépek a drifterek körében is népszerűek, a nagy tepsivel jól mutat a gumifüstölés, és hát a nyolchengeresek kiviteltől függően 350-400 lóereje, és 480-600 Nm nyomatéka erre bőven elég.
Mégis azért vannak őrült alkotások ebben a kategóriában is. A jelenleg 6,1 millió forintért új gazdát kereső projekt például turbósított példány.
Egy Holset HX55V dolgozik a levegő motorba lapátolásán. Csakhogy a motortér helyett a csomagtérben kapott helyet az alkatrész!
Elég elvetemült ötlet, a levegőhűtő külön légbeömlőt kapott, és az egész elég szürreális látvány, de működik a dolog. Legalábbis az építő Stav-Tech ezt állítja a videójában, és a pár másodperces, kipörgő kerékkel elkövetett gyorsulást látva nincs okunk kételkedni. Ha egyszer betölt a gigantikus turbó, akkor ott elszabadul a pokol.