A Mercedes G-osztály már egy jó ideje elhagyta a terepjárók kategóriáját, valami egészen mássá mutálódott. Egy közel háromtonnás, szögletes szörnyeteggé, a féktelen gazdagság hörögve recsegő szimbólumává.

Minél erősebb, minél kevésbé praktikus, annál csábítóbb az általa célzott közönség számára. Amit a gyár már nem akar bevállalni, arra pedig ott van a Brabus, az igazán vad elképzelések a tuningcég műhelyében vállnak valóra.

Ezzel a 900 lóerős platós Mercedesszel már be lehet állni a Tüzép-telepre 1

Nekik köszönhető a Brabus P 900 Rocket Edition is, ami már képregénybe illő konstrukció. A típus egyesíti a 800 Adventure XLP hosszú pickup karosszériáját a „sima” 900 Rocket hajtásláncával. Így született meg a platós, ültetett, fekete fenevad. Motorja V8-as 4,5 literes két turbóval felszerelve, teljesítménye 900 lóerő és 1055 Nm nyomaték, összkerékhajtással, kilencfokozatú automata váltóval.

Ezzel a 900 lóerős platós Mercedesszel már be lehet állni a Tüzép-telepre 2

2790 kilogrammos böhöm testét 3,7 másodperc alatt lövi százas tempóra, a végsebességet pedig 280 km/órában limitálták. Ekkora tömeg megállításához tisztes méretű fékekre van szükség, a 900 Rocket Edition előre 400 milliméteres, hátra 370 milliméteres tárcsafékeket kapott, a felnik pedig 24 colos, egyedi Brabus Monobloc Z “Platinum Edition”  elnevezésű darabok.

Ezzel a 900 lóerős platós Mercedesszel már be lehet állni a Tüzép-telepre 3

Kívül-belül a fekete, szürke, vörös színek uralkodnak, van egy nagy adag karbonszálas műanyag és természetesen bőr, valamint minden extra, ami ehhez az autóhoz elérhető. 

Ezzel a 900 lóerős platós Mercedesszel már be lehet állni a Tüzép-telepre 4

Összesen tíz darabot rak össze a Braburs, az ár pedig 264 millió forint. Ennyi pénzért ezzel az autóval nem csak a barkácsáruházba két zsák trágyáért behajtva kelthet feltűnést új tulajdonosa, ezt a gépet még Monacóban is megnézik.

Ezzel a 900 lóerős platós Mercedesszel már be lehet állni a Tüzép-telepre 5