Ugyan szeptembertől a korábbinál lényegesen kevesebb, mindössze 291 kilométernyi gyorsforgalmi út tartozik a Magyar Közút kezelésébe, a társaság így sem úszta meg olcsón az előző hónapot.
Mint arról az Instagram-oldalukon beszámoltak a közutasok, szeptemberben a dunakeszi és a szigetszentmiklósi mérnökségük is szegényebb lett egy-egy energiaelnyelővel. Mindkét eset az M0-s autóúton történt, az egyik szeptember 7-én, a másik pedig alig néhány nappal később, szeptember 13-án, egy Renault Master, illetve egy Saab közreműködésével, miután sofőrjeik gyakorlatilag csak az utolsó pillanatokban vették észre a terelést.
Ahogyan a Magyar Közút által megosztott felvételen is látható, mindkét balesetnél elég nyilvánvalóan, jól észrevehetően kijelölte aktuális munkaterületét a társaság, többek között az energiaelnyelővel felszerelt, narancssárga teherautókra helyezett főjelzővel.
A második, nagytarcsai eset pikantériája, hogy kihelyezésétől számítva mindössze 70 másodpercet élt az energiaelnyelő, azaz épphogy megkezdték a terelés kiépítését.