Mivel hosszú múltra és legendás formatervekre tekint vissza, a Ghia olasz karosszériagyártó egy-egy autójának kikiáltási ára könnyen az egekbe szökik. Hatványozottan igaz ez a Ford Ghia Trióra, ami nevét a rendhagyó utastér-kialakításának köszönheti: az autóban ugyanis három ülés található, ha úgy tetszik, V-alakban, a sofőr pedig a középsőben foglal helyet.
A mikro-koncepcióautóból nincs másik a világon, amikor pedig az 1980-as években arra törekedtek, hogy egy kompakt, gazdaságos autót alkossanak, akkor még a csővázas alváz, az alumíniumból készült karosszéria, valamint az üvegszálas padló és üléskeret is előrelépésnek számított.
Az 1983-ban épült modell egyértelműen az üzemanyagtakarékosságban akart úttörő lenni, amiről elsősorban a mai szemmel nézve végképp alacsony, 337 kilogrammos tömege árulkodik. Bizakodásra adott okot az is, hogy elektromos rásegítés nélkül egy gallon (kb. 3,78 liter) 70 mérföldre, átszámítva 112 kilométerre volt elég.
Mostani állapotában azonban a 250 köbcentiméteres, kétütemű motor nélkül árulják. Tulajdonosa az eBayen megjelent hirdetésben elismeri, független szervizektől kapott árajánlatokat a motor behelyezésére, de 4-6 ezer dollárral (1,6-2,5 millió forint) dobná meg az amúgy is borsos vételárat.
A koncepcióautóhoz ugyanis nem kevesebb mint félmillió dollárért, forintosítva 206 millióért lehet hozzájutni.
„Jó” hír, hogy ennyiért az adásvételi papírokat és az eddigi összes, közjegyző által hitelesített dokumentumot megkapja leendő tulajdonosa.