A videón egy Renault Twingo kormánya mögött ülünk, a műszerfalon pedig egy csúnya hibakód kacsint a tulajdonosra, akinek elege lett a sárga kis piktogramból. Jött a reszelő és a kalapács, majd egy mértanian pontos ütés, a probléma pedig megoldódott, sőt soha többet nem fog előjönni, az tuti.
Hibakód kiütést vállalok🤪
Közzétette: István Barna – 2021. október 10., vasárnap
Kizárólag benzinmotorral gyártották a Renault Twingót, egyszerre mindig csak egy blokkal. Az első négy évben 1239 köbcentis, központi injektoros négyhengeres került bele – ez a motor is elmozgatja a Twingót, de ha lehet, érdemes a takarékosabb és valamivel izmosabb későbbi konstrukciót keresni a használtautó-piacon. ’96-ban ugyanis 1149 köbcentis, hengerenkénti befecskendezős blokkot kapott a kisautó, ebből készült aztán 16 szelepes hengerfejjel a 75 lóerős csúcsváltozat. Ennél erősebb gyári Twingo sosem volt – ebből is látszik, hogy mennyire nem csak a technika a döntő abban, hogy egy autó sikeres lesz-e vagy sem.
Ha többet olvasnál még a típusról, a hibáiról és előnyeiről, akkor ez a korábbi teszt csak rád vár: