Érdekes építés várta az idei SEMA tuningkiállítás látogatóit az Eneos standján az Egyesült Államokban. A japán olajgyártó vállalat számára a DevSpeed Motorsports készített egy igen megosztó, de profin összerakott Porsche 911 (997) GT3-ast.
Egy baleset után csupán a váza maradt az autónak, így tiszta lappal indultak, és az autó színei alapján már sejteni lehet, hogy mi a legnagyobb meglepetés. A német hathengeres bokszer helyére ugyanis egy japán Subaru-bokszer került, méghozzá az EJ25-ös kódjelű motor egy 2008-as Subaru Impreza WRX STi orrából.
A motorra egyedi kipufogórendszer, BorgWarner turbó, új intercooler, egyedi gyártású üzemanyagrendszer került, a módosításokkal pedig 550 lóerőre nőtt a teljesítmény (a legerősebb GT3 RS 4.0 kereken 500 lóerőt tudott gyárilag).
Ráadásul ez a blokk nemcsak erősebb, de 77 kilogrammal könnyebb is a gyárinál, a hatsebességes, kézi váltó szintén a Subarutól származik.