A BMW ortodox rajongóinak fejében állócsillagként ragyog az E30 M3-as kupé. Nem véletlen a csillagászati ár, de hiába legenda a gép, azért mégis csak a nyolcvanas évek színvonalát hozza, és teljesítményben, köridők tekintetében ma már egy mezei hibrid hármas is csúnyán elveri. 

Mégis, ha a tökéletes BMW-t keressük, akkor ez kell legyen a keret, az alap, amire építkezünk. Tudták ezt a Renner nevű cégnél is, ezért a formát szinte érintetlenül hagyták, csak a 18 colos kerekek árulkodnak. A lemezek alatt már komolyabb változások történtek, a négyhengeres eredeti motor helyére bepasszírozták a BMW M5 E60-asból származó V10-est, az S85-ös kódjelű blokkot.

A gyárilag sem gyenge motort átfésülték, megerősítették, ahol kell, és az 507 lóerős alapteljesítményt is felemelték 625 lóerőre. Maradt a szívómotoros konfiguráció, így a hangja vélhetően velőtrázó.

Megcsinálták a tökéletes BMW-t, ebben minden benne van és pokoli drága 1

Láttunk már ilyen házi építést, de azokon minden esetben látszott, hogy vannak kompromisszumok, itt viszont minden gyárias kinézetű, a hatalmas motor mellé még a működőképes klímát is sikerült beszerelni, a beltér pedig teljesen maradt az eredeti, csak a műszerfal értékeit korrigálták. 

Megcsinálták a tökéletes BMW-t, ebben minden benne van és pokoli drága 2

A tökéletességre való törekvés az áron is látszik, a Renner 140 milliót kér ezért az átalakításért.