A Dodge Viper egy klasszikus amerikai autó, hadiipari körökben pedig az Egyesült Államok a katonai színvilága miatt is jellegzetes. Ezek keresztezése pedig kifejezetten extrém összképet szül, mely Japánból származik, a képeket pedig az autó átalakítója osztotta meg a Facebookon.
Az átalakulás alapját a matt zöld festés adja, amit egy sor aerodinamikai jellegű, de lényegi funkciót aligha ellátó alkatrésszel sikerült megfejelni, például a motorháztetőn kialakított szellőzőnyílásokkal, az oldalsó és felfelé ívelő kipufogócsövekkel, illetve az U.S. Army matricákkal.
Mivel egy 1996-os példányt használták a kivitelezéshez, egy második generációs Viperről van szó, melynél már gyárilag hátrafelé vezették ki a kipufogót – ez önmagában alátámasztja, hogy az oldalsó csövek kizárólag esztétikai szerepet töltenek be. Hasonló őrültségnek tűnnek a tömzsi, 20 hüvelykes kerekek, amik csak a drasztikusan megtoldott sárvédőknek és kerékjárati íveknek köszönhetően nem lógnak ki a karosszéria vonalából.
Valószínűleg a hátsó diffúzor, a vezetőoldali, hátsó reflektor, illetve a széles, távolsági fényjelzők esetében sem különb a helyzet. „Érdekességekből” azonban belül sincs hiány, kezdve a koponyáról mintázott váltógombbal és a fehér-fekete, szénszál hatású (?) bevonattal borított kormánykerékkel.
A képeken látható darabot a Dodge 8,0 literes V10-es hajtásával szerelték, ami 421 lóerős teljesítményre képes, míg maximális forgatónyomatéka 662 Nm. Ugyanakkor a karosszéria mellett az erőforráson is végezhettek bizonyos módosításokat, így a gyakorlatban ettől eltérő számokat kaphatunk, és innentől fogva például az sincs kőbe vésve, hogy 0-ról 100 km/órára 4,5 másodperc alatt gyorsul a modell.
Ha minden igaz, november 4-én, vagyis múlt hét pénteken árverésre bocsátották a katonai kinézetű Vipert, de annak részleteire nem derült fény.
A Viper története 1991-ben kezdődött, ráadásul bemutatkozása rendhagyó körítést kapott azzal, hogy az amerikai formaautózás egyik fő eseményén, az Indianapolis 500-on ejthette meg, felvezető autóként. Néhány év szünettel egészen 2017-ig gyártották a kétajtós sportautót, 2010-zel bezárólag nemcsak kupé, hanem kabrió kivitelben is. Az első és a második szériás Vipereket Chrysler-emblémával Európában is forgalmazták.