A reklám készítői kihasználták a stop-motion animációban rejlő lehetőségeket. A zseniális koncepció alapja annyi, hogy az utasok alól kivették a kocsikat, így ők a fenekükön csúszva haladnak előre. Ennek a filmes stílusnak a legfőbb jellemzője, hogy minden képkocka egy önálló fotó, amelyeket később állítanak össze mozgóképpé. A szereplők tehát szó szerint a hátsójukon pattogva száguldottak, csak maga a helyváltoztató mozdulat maradt ki, arról nem készült fotó. 

A rövidfilm bemutatja a közlekedés szereplőit, ki milyen üzemanyagot használ, és még egy gyorsulási verseny is belefért. 

Mi az a stop-motion?

A stop-motion kifejezés a képkockánként beállított rögzítési eljárást jelent, amelyet később mozgóképpé dolgoznak össze. A hagyományos filmfelvétellel ellentétben itt nem valós időben megrendezett sebességgel veszik fel az eseményeket, hanem a mozgóképet alkotó összes képkocka egy-egy külön beállítást jelent, amelyet állókép, azaz fotó formában rögzítenek, majd az így keletkező állóképeket egymás után vágva, összeillesztve jön létre a mozgókép, animáció.