A minden mai autót műanyagnak tartó, bezzeg régenezők számára ajánlott megtekinteni ennek az olcsó Mercedes E-osztálynak a hirdetését. A széria elején gyártott, 2011-es W212-esbe a lehető legegyszerűbb turbódízel került, és ma már több mint egymillió kilométert tudhat a háta mögött.
A 200 CDI orrában a 2,2 literes négyhengeres dolgozik 136 lóerővel. Ez a dízel volt akkoriban a Mercedes univerzális igáslova, az OM651 kódjelű blokk beépíthető volt hosszában és keresztben, hozta az Euro5-normát, és korai gyermekbetegségeit kinőve, egy komolyabb visszahívás (4500 motorban kellett injektort cserélni) után már megbízhatóan működött.
Az idén 11 éves autóval láthatóan óvatosan tették meg ezt az óriási távot, nincs nyoma horpadásoknak, komolyabb sérülésnek, és a beltér is ép, csupán a szakadt vezetőülés és a kormány kopása jelzi az óriási futásteljesítményt.
Az eladó szerint nem volt komolyabb meghibásodás, a motort sosem kellett megbontani, a csodás állapot titka pedig a gondos használat és a rendszeres szervizlátogatás. Ha lefeleznénk a megtett kilométerek számát, még az is hihető lenne, így nem is ez a legolcsóbb darab a piacon, 2,4 millió forintnyi euróért keres új gazdát.