Már idén nyáron megtörtént a váltás, a 2022. június közepétől rendelt autókat már ezekkel a külső jegyekkel gyártották le, de a tömeges szállítás csak mostanában indult. A Dacia emblémája eddig sörnyitóra emlékeztetett. A tervezők egy másik erőteljes formai analógiát kerestek és találtak: az új logó egy láncszem, pontosabb két fél, egymásba kapcsolódó láncszem, amelyeket a márkanév D és C betűiből formáltak meg. Az üzenet egyértelmű: kapcsolat, erő, támogatás, ragaszkodás, robusztusság. Illetve a XXI. században ehhez jön az online kapcsolódás, mint lehetséges értelmezés. A Dacia hivatalos verziója szerint viszont a cég és az ügyfelei közötti bizalmat szimbolizálja a vaskos lánc.

Új maga a Dacia felirat is, erőteljes, egyszerű, de szerencsére nem annyira, mint az új Kia logó, amiből addig dobálták ki a dizájnerek a betűrészleteket, míg sokan simán KN-ként kezdték értelmezni, és erre a két betűre keresnek rá a neten, amikor meglátják az autókat. 

Az arculat megújulásával párhuzamosan új színeket is bevezet a márka. Az egyik egy karosszériaszín, a Lichen-khaki, ami nem a viszkető bőrbetegségről, hanem egy zuzmófajtáról kapta a nevét, a másik pedig a monolitszürke, amely a Sandero Stepway és Duster modellek tükörházain, tetősínein, valamint első és hátsó lökhárítóbetétjein jelenik meg.