Steve Clinkenbeard az 1980-as évek elején könyvelőként dolgozott a kansasi (USA) Topekában, ’85-ben pedig egy vadiúj Chevrolet Corvette-tel lepte meg magát. Bár imádta az autót, amikor 1992-ben vidékre költözött, el kellett adnia, mert a földutakon nem sok hasznát látta volna a sportkocsinak, pickupra váltott.
A szerelem azonban nem múlt el, így jóval később, 2012-ben újra vásárolt egy C4-es Corvette-et. Mivel azt sikerült alacsony áron megszereznie, az az ötlete támadt, hogy negyedik generáció minden gyártási évéből vehetne egy példányt – megengedhette magának, így „munkához is látott”, a keresésnél a gyártási éven túl csak két feltétele volt: az autó legyen piros színű és keveset futott.
Végül összesen 15 piros Corvette-et vásárolt össze a z 1983 és 1996 között gyártott negyedik generációból, ráadásul öt ZR1-es variánst is sikerült behúznia. Ezek különlegessége, hogy a Chevy saját 3,7 literes, előbb 250, majd 300, végül 330 lóerős V8-asa helyett a Lotusnál tervezett, a Mercury Marine-nál gyártott 375 lóerős V8-assal szerelték őket, mellyel – valamint a ZF-gyártmányú hatos kézi váltóval – az autó 4,4 másodperc alatt érte el a 60 mérföld/órát (92 km/h) és 290 km/óráig meg sem állt.
Furcsa, de kétségtelenül szép gyűjtemény, ám a férfi most mégis megszabadult a 15 Corvette-től, 75 évesen úgy gondolta, ő már nem szeretne a fenntartásukkal bajlódni – elhunyta után pedig végképp nem akarná a járgányokkal terhelni feleségét, családját –, így a Mecum múlt hétvégi Kansas City-i aukcióját mindet el is adta.
Így sem marad azért piros C4-es Corvette nélkül, a 16., vagyis most már egyetlen megmaradt példánya a többihez képest ramaty állapotban volt, annak felújításában, bütykölésében éli ki ezután a szenvedélyét az idős férfi.