Az E36-ból 1999-ig valamivel több mint 71 ezer darabot szereltek össze, nem volt tehát elterjedt típus, de mégis tömegmodellnek mondható. Nemcsak kupé és kabrió volt, hanem 1994-től négyajtós is. Az 1995-ös frissítés hozta meg az S50B32 kódú sorhatost (Amerikába gyengébb motorral szállították) 321 lóval, 6 gangos kézi váltóval és 5,5 másodperces gyorsulással.  

Valakinek 120 milliót ért a ránézésre átlagos BMW a 90-es évekből 1

Jó egy évtizede még bárki álmodhatott róla – még a szebb állapotú darabokról is -, de ma már igencsak felszökött a megkímélt E36 M3-asok ára. Annyira, hogy a múzeumból árverésre került darabokat már Ferrari-szinten mérik. Ezt bizonyítja a képeken látható, tényleg makulátlan állapotú, Dakar-sárga M3-as. Az 1997-ben gyártott darab Japánban töltötte az elmúlt éveket, múzeumban kiállítva, így csupán 4428 kilométert futott eddig. 

Valakinek 120 milliót ért a ránézésre átlagos BMW a 90-es évekből 2

Nem egy ritka, limitált szériába tartozó darab, könnyített pályára kihegyezett prototípus. Csupán egy mezei M3, ami megmaradt gyárias állapotban, és ezért valaki 286 250 eurót, vagyis szűk 120 millió forintot fizetett.

Valakinek 120 milliót ért a ránézésre átlagos BMW a 90-es évekből 3 Valakinek 120 milliót ért a ránézésre átlagos BMW a 90-es évekből 4