Ez a gép jó példája az ősi igazságnak, miszerint a kevesebb néha több. Az építő egyszerűen mindent bele akart préselni szegény polgári Opel Astra G-be. A Need For Speed Underground virtuális autóit nem lehetett ennyire „csicsásra” összehozni, pedig ott is volt hajmeresztő tuningelem gazdagon.
A nálunk is komoly népszerűségnek örvendő autó nem véletlenül ad alapot ilyen átépítésekre. Gyakorlatilag bárhol, bármikor lehet belőle olcsón használható darabokat találni. Az Astra G betűvel jelzett generációját 1997-ben mutatták be, rendkívül széles karosszéria- és motorválasztékkal. 2004 és 2010 között Lengyelországban készült, Astra Classic II néven.
Máig egyedülálló az Opel Astra G karosszériaválasztékának gazdagsága, még a Renault Mégane sem kínált ennyiféle verziót. A három- és ötajtós ferdehátút kiegészítette a szedán és a kombi, illetve a Bertone üzemében összeszerelt kabrió, valamint a szép vonalú Coupé. Az átépítés alanya esetünkben egy háromajtós kivitel.