Ez a gép jó példája az ősi igazságnak, miszerint a kevesebb néha több. Az építő egyszerűen mindent bele akart préselni szegény polgári Opel Astra G-be. A Need For Speed Underground virtuális autóit nem lehetett ennyire „csicsásra” összehozni, pedig ott is volt hajmeresztő tuningelem gazdagon. 

A nálunk is komoly népszerűségnek örvendő autó nem véletlenül ad alapot ilyen átépítésekre. Gyakorlatilag bárhol, bármikor lehet belőle olcsón használható darabokat találni. Az Astra G betűvel jelzett generációját  1997-ben mutatták be, rendkívül széles karosszéria- és motorválasztékkal. 2004 és 2010 között Lengyelországban készült, Astra Classic II néven.

Máig egyedülálló az Opel Astra G karosszériaválasztékának gazdagsága, még a Renault Mégane sem kínált ennyiféle verziót. A három- és ötajtós ferdehátút kiegészítette a szedán és a kombi, illetve a Bertone üzemében összeszerelt kabrió, valamint a szép vonalú Coupé. Az átépítés alanya esetünkben egy háromajtós kivitel.

A kétezres évek összes borzasztó tuningelemét hozza ez az Opel Astra 1

Kristálylámpa? Pipa! LSD-ajtó? Pipa! Több tagból álló, de ruhateregetésre való szárny? Pipa!

A kétezres évek összes borzasztó tuningelemét hozza ez az Opel Astra 2

Akkoriban nagyon mentek az utólagos motorháztetők is, mindenféle csirkeráccsal, szellőzőnyílással, minél több a lyuk, annál jobb alapon.

A kétezres évek összes borzasztó tuningelemét hozza ez az Opel Astra 3

Bár a beltérről nincs kép, itt látszik, hogy alaposan be lett pakolva a sofőr előtti rész