Európában nem igazán ismert a Suzuki Cappuccino roadster, főleg azért, mert kimondottan a japán piacnak gyártották. Motorja 657 köbcentis, turbóval megbolondítva, két vezérműtengellyel a szelepfedelek alatt. A kasztni mindössze 1,4 méter széles, hossza csupán 3,3 méter. De mindez nagyon is átgondolt, hiszen a pöttöm Suzukinak bele kellett férnie japánban az adókedvezményes kei-car kategóriába, és az 1993-as Cappuccino éppen kitölti a maximumokat.
Most akkor képzeljétek el, hogy ebbe a pici roadsterbe beleraknak egy behemót V8-as blokkot… Vagyis ne képzeljétek el, hanem nézzétek meg, itt van!
Az autót a Flintben (USA) található Level Up Factory készítette. A Suzuki motorterébe „pont” befért egy LSX V8-as blokk, amelyet többek között a Chevrolet Corvette-ben is használtak. A motorhoz kétsebességes GM Powerglide váltót kapcsoltak, ami furcsának tűnhet, de amikor a tömeg és a teljesítmény ekkora arányban megborul, nincs szükség több sebességi fokozatra. Pláne akkor, ha nem utcai, hanem gyorsulási versenyekre szánt autóról beszélünk.
Az autó megerősített vázszerkezetet kapott, és természetesen a fékekhez is hozzányúltak, ahogy a hátsó futóművet is kicserélték. Egyelőre hivatalos teljesítménymérésen nem volt, így az erejéről nem sokat tudni. Hány lőerős lehet? Ránézésre az összes benne van…