Goodwood nem véletlenül a sebességimádat egyik szent helye. Itt olyan dolgok történnek, amelyekre máshol esély sincs. Az angol versenypálya veteránfutamain dollármilliókat érő autókkal versenyeznek, de úgy, mintha nem lenne holnap.

2018-ban pedig a szervezők szerint is sikerült összehozni a kategória egyik legszebb előzését, igazi legendákkal a főszerepben. A résztvevők: Jagur E-Type, Ferrari Breadvan. Az angol gép pilótája vakmerő manőverrel, de teljes kontrollal fékezett későn a kanyarnál, és keresztbe sodródva maradt a Ferrari előtt. 

Bár a Jaguar E-Type is az autózás egyik ékköve, a megelőzött Ferrari az igazán kalandos darab ebben a párharcban.

Giovanni Volpi 1962-ben két új 250 GTO-t rendelt Ferraritól istállója számára. Enzo azonban visszautasította a kérést.

Ilyen egy millió dolláros, keresztbe csúszós, gyönyörű előzés 1

Volpi nem esett kétségbe, hiszen a két ász, Carlo Chiti és Bizzarrini már nála dolgozott. Szerzett másodkézből egy 1961-es Ferrari 250 GT SWB Competitiont (szériaszám: 2819 GT), ezt kellett versenyképessé, Ferrari-verővé építenie a csapatnak. Bizzarrini megvalósította a GTO fejlesztése során felmerült ötleteket, a szárazkarteres kenésű V12-es motor 12 centiméterrel került hátrébb, három Weber-karburátor helyett hat duplatorkú keverte levegőbe a benzint, a tömegből pedig 100 kilogrammot faragtak le. 
 
Színes életutat tudhat magának a Breadvan,  volt rendőrök elől iszkoló menekülőautó a francia Riviérán, mióta létezik, hajtják, és itt épp megelőzték, de nem ez volt a legrosszabb élménye az elmúlt években. Tavaly sikerült összetörni. 2022 nyarán a Le Mans Classicon indult, ahol a valódi 24 óráson korábban részt vett, vagy azokhoz hasonló járművek csapnak össze.
 
Ez a hétvége azonban szomorú véget ért a „kenyérszállító” számára, ugyanis sikerült rendesen összetörni a Ferrarit. A Bizzarrini-féle Ferrari shooting brake értékét nagyjából 30 millió dollárra (11 milliárd Ft) becsülik, a legdrágább Jaguar E-Type-ok 3-400 millió forintért kerülnek kalapács alá.