A képeken látható 1978-as Datsun 1200-as orrában már nem a gyári technika dolgozik. A motorháztető alatt egy 2002-es Dodge Viper nyolcliteres V10-esét találjuk, ami gyárilag 456 lóerőt termelt. Ez már bőven elég lenne az eredetileg 725 kilogrammos gép mozgatásához, de a történet itt nem állt meg. 

A tulajdonos a gyári lámpák helyére két Garrett GTX42-es turbófeltöltőt szuszakolt be, amelyek az új motorvezérléssel és metanol üzemanyaggal simán hozzák a 608 lóerős teljesítményt a hátsó kerekeken mérve. Na itt már a legtöbben megállnának, de az autót birtokló Mr. Turkovicsot nem ebből a fából faragták. Célja a turbók töltőnyomásának emelése, a motor finomhangolása, és az 1000 lóerős tartomány. 

Ennyi erőhöz a Datsun egyéb elemeit is át kellett építeni, természetesen a hajtáslánc többi része is egyedi, a karosszériát is megerősítették, valamint bekerült egy bukócső, ami elengedhetetlennek tűnik egy ilyen építésnél.