Autórajongóként talán nincs szürreálisabb látvány egy elektromos dragsternél. Egy raliautót is nehéz volt elképzelni villanymotorral, de ott azért csapódik a murva, zörög az egész technika kint az erdőben, bár így is elég idegen még az összhatás:
Nos, a gyorsulási versenyek esetén még erősebb ez a hatás. Itt ugyanis megszokott a mennydörgő hangzavar. Tulajdonképpen ez járja át az egész versenyt, már alapjáraton kell a fülvédő az ilyen gépek mellé, amelyek dühöngő vadállatként prüszkölik a benzint és a lángot a környezetbe. Amikor pedig elindulnak, az tényleg földindulás, nincs ezeknél hangosabb belső égésű motorral szerelt szerkezet a Földön.
Aki közel áll, annak fülét 145-150 decibel éri (ennyire erős hanghatásra a felszálló vadászgépek képesek), ami már messze a fájdalmas, halláskárosodást okozó tartományban van. A közönség soraiban 120-130 decibel az érték, ami a szakértők szerint maximum egy percig biztonságos a fül védelme nélkül.
Ebben a világban egy néma autó abszolút szürreális élmény. Pedig akad már elektromos dragster, ami pokoli tempót tud. A rekorder Steve Huff autója, ami 2022-ben érte el legjobb eredményét. Negyed mérföldön 7,474 másodperces időt ért el, valamint 202 mérföld/órás (326 km/óra) végsebességet.
A betapadó gumik hangját még sosem hallhattuk így, gyakorlatilag a motorok halk zümmögése mellett ez az egyetlen hanghatás.
A rekordhoz természetesen különleges technikára volt szükség. A 800 voltos rendszerrel üzemelő elektromos hajtás két motorral 2400 lóerőt és 2700 Nm nyomatékot teljesít.