Az első generációs Ford Ka kínálatában akadt egy érdekes, sportos kivitel. A hengerenként kétszelepes motor inkább húzóerejével (135 Nm/4250), semmint energikus felpörgésével ad örömöt, de a 95 lóerőnek könnyű dolga van a négyüléses örömautóval. A legtöbbet a váltó és a kormányzás teszi hozzá az élményhez. A vége 174 km/óra, de érdekesebb a 9,7 mp 100-ig és a morcos motorhang.
Tökéletes kis városi játékszer, de az angol Wayde Evans, a Mohawk Customs műhely tulajdonosa úgy gondolta, hogy lehet ennél sokkal vadabbat is álmodni.
A Ford Ka karosszériáját az 1999-2003 között gyártott Audi S3-as hajtásláncával, és padlólemezével varrták össze. Ez azért volt lehetséges, mert az Audi leginkább túlnyúlásaival nőtt a Ford Ka fölé, a tengelytávjuk meglepően hasonló, mindössze 67 milliméter a különbség.
Ezt átdolgozott sárvédőkkel át tudták hidalni az építés során, a további elemeket pedig a SportKa, StreetKa páros elemeiből legózták össze.
Kapott több légbeömlő, illetve légkilépő nyílást, valamint egy gigantikus hátsó szárnyat is. Belül a bukócső uralja a teret, egyébként nagyon puritán a beltér.
A motorháztető alatt az Audi 1,8 literes 20 szelepes négyhengerese dolgozik, de Holster Hx35 turbófeltöltővel, ACL versenycsapágyakkal, egyedi leömlővel, kipufogórendszerrel. Ebben a formában 433 lóerőt teljesít, ami hat sebességes kézi váltóval jut el mind a négy kerékhez a Quattro hajtáson keresztül.
Az első felfüggesztést egy Seat Leon Cupra R adta, a kerekek pedig gigantikus 18 col méretben feszülnek az apró autó alatt.