Ez a külsőre, elsőre átlagos, szürke Volkswagen Caddy nem az, aminek látszik. Ebben már nem az eredeti 1.6 literes TDI dolgozik gázolajat csipegetve. A kissé elborult elmével rendelkező sebességőrült Richard Milton kidobta a teljes hajtásláncot, és az Audi RS3-as motorját pakolta bele, a teljes Quattro hajtással, DSG-váltóval.
Ezzel is könnyen elérte volna a könnyfakasztó 400-500 lóerőt, de a motort inkább teljesen átépítették. A 2,5 literes (CZGB) öthengeres motor kapott egy Precision 76/75 turbófeltöltőt, amivel 3,2 bar nyomással sikerült elérni az 1320 lóerőt.
Ehhez kovácsolt dugattyúkat, Syvecs S7+ motorvezérlést, egyedi töltőlevegő-hűtőt, a Storm Developments által épített teljesen egyedi kipufogórendszert alkalmaztak, az erő pedig egy DQ500-as dupla kuplungos váltón keresztül jut el mind a négy kerékre. Így ez a dobozos kisteherautó már tíz másodperc körül futja a negyed mérföldet, ami rekord a kategóriában. Ezzel az értékkel olyan autók mellé állhat ki bátran, mint a McLaren 720S, a Chevrolet Corvette C7 ZR1, vagy a Dodge Challenger Demon.
A LivingLifeFast csatornán megjelent videó alapján az építésre nagyjából 40-45 millió forint ment el, de még nincs vége, a projekt célja az 1500 lóerős határ elérése.