A Porsche legkülönlegesebb típusai, az igazi versenypályás használatra szánt 911 GT3-asok különféle kivitelei nem viccelnek. Ezek a gépek már fél lábbal a versenypályán vannak, és tényleg csak azért van rajtuk rendszám, hogy a tulaj a Nürburgringre menet is élvezhesse a hathengeres szívó boxermotor énekét. 

Hátsó ülések helyett bukókeret, a kilincs helyén csupán behúzó szövetdarab, lefaragott kilók, fejlett aerodinamika, no meg a központi anyával ellátott kerekek. Ez utóbbi is tipikus jellemzője a legdurvább Porsche-típusoknak, ami nem csak külső megjelenését tekintve speciális.

Egyetlen speciális feladatra való és 1,8 millióba kerül ez a szerszám 1

A kerekek cseréje ugyanis (a Porsche tanácsai szerint) csak felemelve történhet, és a meghúzáshoz 600 Nm nyomatékra képes kulcsra van szükség. Ebből következik, hogy maga a lazítás sem fog menni egy átlagos kis kulccsal, ide komoly erőkar kell vagy egy erőteljes motorral szerelt szerszám. 

A manuális kerékszereléshez így rögzíteni kell a fékeket, vagy valamilyen eszközzel benyomni a fékpedált, vagy megkérni valakit, hogy végig nyomja nekünk, míg a csavarral dolgozunk. Elég kényelmetlen procedúra, amitől biztos szenvednek a Porsche-tulajdonosok, ezért már erre is van külön célszerszám 1,8 millió forintért. 

Előnye hogy kicsi, könnyű, elfér a Porsche frontrészében kialakított tárolóban, és pontosan tudja azt, amit a gyártó előír. Egy ember elég a használathoz, és a Hytorc Lion némi zümmögés mellett drámai erőkifejtés nélkül végzi el a feladatot.