A Mercedes anno bevállalta az X-osztállyal, a BMW azonban soha nem készített pick-upot, hiszen nekik nincs is tehergépjármű-divíziójuk, nem úgy, mint a Mercinek. A népszerű dizájner azonban ezt nem hagyta annyiban, és virtuális rajztáblára vetett két BMW-pick-upot, amolyan amerikai, El Camino-stílusban.
Az új M2-es BMW 460 lóerős, soros hathengeres motorral, manuális és automata sebességváltókkal, hátsókerék-hajtással – és a márka új generációs típusainál immár megszokott, megosztó megjelenéssel érkezik. Ha sokkal többet szeretnél róla megtudni, akkor mindenképp olvasd el alábbi cikkünket:
40 lóerővel erősebb, 100 kilóval könnyebb az M4 széria eddigi csúcskivitelénél a BMW M4 CSL, amely minden idők leggyorsabb szériagyártású BMW-jeként ment körbe a Nürburgringen. Igazi közúti versenyautó, amelyből mindössze ezer darabot gyártanak. Alábbi cikkünkből pedig minden kiderül a típusról.
Persze akadnak szép számmal olyanok is, akik komolyan gondolják és megépítik maguknak a BMW pickupot.
Az Egyesült Államokban, egészen pontosan Alabamában található Shelby County Career Tech Education Center a 10., 11. és 12. osztályosok képzésével foglalkozik, ahol különböző szakmákat tanulhatnak ki a fiatalok. Ezen oktatóintézet diákjai készítették el iskolai projekt keretén belül a fotókon látható BMW-t, amely egy 1987-es E30 325i és egy 2001-es Toyota Tacoma pickup keresztezéséből született meg.
És ott van még a szupertitkos BMW-garázs is, ahol olyan prototípusok állnak, amelyek soha nem élték meg a sorozatgyártást és nem is nagyon mutogatja a gyártó senkinek őket. Ott parkol az alábbi platós E30 M3 is.