Az Egyesült Államokban már nagy erőkkel próbálják a V8-as motorok rajongóinak eladni a villanymotorral hajtott izomautó gondolatát, és ebben a küzdelemben mindent bevetnek. Az ikonikus Dodge Charger első elektromos kiviteléhez például komoly hanggenerátor-rendszert mellékelnek, ami elvileg hűen idézi a régi nyolchengeresek recsegős üvöltését. 

Erről az autóról még nem adott ki műszaki információt a Dodge, de vélhetően a 800 voltos elektromos rendszert kapja meg, és mivel a Challenger utódja lesz, így az SRT és a Hellcat 800-1000 lóerős szintjére érkezhet. 

Az autót digitális kipufogóhang-generátorral szerelték fel, a farnál kialakított rezonátoron keresztül akár 126 dB-lel üvölt a villanyautó. Hogy mindez milyen élmény a valóságban, arról végre kapunk némi ízelítőt. Szerencsére nem gyárilag kozmetikázott videót, hanem valódi, életszerű felvételt, ami megmutatja, hogy a hangszóróból dübörgő motorhang, az keverjék akárhogy, sose lesz olyan, mint az eredeti. 

Bár lehet, hogy a vásárlókat már jobban érdeklik a digitális szolgáltatások és a képernyők, amikből nem lesz hiány: az utastérben 16 colos, ívelt digitális műszeregység, valamint a vezető felé forduló, 12,3 colos érintőképernyő teremt XXI. századi hangulatot; a vezető tájékoztatását 8,5 colos képátlójú head-up kijelző teszi teljessé. 

Jó lesz nekünk ez a szintetikus motorhang?
Ennyit be kell vállalni, a belső égés kora lejárt!
12% (22)
Lelombozó, vissza a V8-ast!
56% (101)
Inkább legye néma
27% (48)
Tökéletes, észre se venni a különbséget
5% (8)