Merész vállalkozásra adnánk a fejünket, ha meg szeretnénk fejteni, mire gondolt a költő, amikor belevágott abba, hogy egy 2001-es Lincoln alapjaiból „bugattis” limuzint varázsoljon, mindenesetre a projektet nem sikerült befejeznie, így az eBayen próbál találni egy másik olyan elvetemültet, aki szintén nem riad vissza attól, hogy távol tartsa magát a hétköznapiságtól.

Az új üvegszálas karosszériát egy acélcső köré kezdték el építeni, hogy a Lincoln-alapok megőrzése mellett a végső modell megkapja a Bugatti Veyron vonásait, amik a félkész jármű orrán egyértelműen kirajzolódnak. Az elülső rész átalakítása nem is sikerült rosszul, pedig a motorháztető nem is egy Bugatti-, hanem egy V8-as Ford motor rejtőzik. Eközben a lökhárító, illetve az utángyártott fényszórók egy az egyben a Veyron SS-re hajaznak.

Akár a fehér holló, olyan ez a galéria – nézzük is képeken, hogy áll a limuzin:

Félkész limuzin Bugattiból, „csak” 9 millióért, érdekel? 1
Félkész limuzin Bugattiból, „csak” 9 millióért, érdekel? 19

Elöl egy régi Ford-motor, hátul semmi.

Bizonyára a legtöbb babrálást az autó eredeti tengelytávjának meghosszabbítása jelentette, amit Lamborghini-stílusú, sirályszárnyas ajtókkal és a 20 colos felnikkel egész jól sikerült megoldani. Hátul szintén a Veyron emléke elevenedik meg, bár a konstrukció csomagtérajtaján kissé furcsán mutat az aktív hátsó szárny.

Igazán sok munka azonban a beltérben maradt, ahol még az eredeti bőrüléseket sem csavarozták vissza a helyére, de a kétzónás légkondicionáló legalább üzemképes. A hirdető szerint már három éve stagnál mostani állapotában a Bugatti-Lincoln limuzinreplika, viszont a motor egy új akkumulátor behelyezése után és némi üzemanyaggal már elsőre beindult.

Az ár 25 ezer dollár, vagyis 9 millió forintért – amiből egy vadonatúj Opel Corsát is vehetnénk – kaphatunk egy félkész limuzinszerűséget, ami még nincs kész, hiszen még nem is festették le.

Félkész limuzin Bugattiból, „csak” 9 millióért, érdekel? 20

Belül még inkább befejezetlen, akár egy „elfelejtett” házi feladat.

Mostani tulajdonosa azonban váltig állítja, hogy ez egy kedvező ajánlat, hiszen sokkal több befektetést igényelt a projekt, kezdve a donorautóval, ami 9 ezer dollárba került. Emellett még költöttek az üvegszálas karosszériára 10 ezer dollárt, a Lamborghini-ajtókra további 5 ezret, míg a motorháztető és a csomagtérajtó együtt kóstáltak 4 ezer dollárért, a szélvédő és a hátsó ablak pedig újabb 2 ezer dollárt könnyített a pénztárcán. A végösszegből pedig hiányoznak az egyéb költségek, a beleölt munkaórákról nem is beszélve. Kíváncsiak lennénk az összképre, ha egyszer valaki úgy dönt, befejezi.