Nyolc nap alatt közel 6 millióan látták, ahogy egy férfi betolat autójával egy kisebb vízesés alá, azt megtörténik a baj. Úgy is fogalmazhatunk, hogy az új Mahindra SUV utastértetőbe szerelt hangszórói átkapcsolnak zuhany üzemmódba.

A férfi szándékosan, a teszt kedvéért áll be a víz alá, hogy lássa, hogyan bírja a tetőablak a nagy mennyiségű vizet. Maradjunk annyiban, hogy a tömítettséggel vannak gondok…

 

A Mahindra Scorpio N egyébként abszolút siker Indiában, eladási rekordokat dönt vele agyártó és annyi rendelés fut be a városi terepjáróra, hogy a várólista óriási. A Scorpi N bemutatásának napján egyetlen perc alatt 25 ezer rendelés adtak le, ezzel le is térdelt a weboldaluk. 30 perc leforgása alatt pedig 100 ezer megrendelést kaptak 22,7 millió dollár értkében (8 milliárd forint).

Egy ilyen autó egyébként 17 és 25 ezer dollár között mozog, amely átszámítva nagyjából 7 millió forint.

Mahindra

A Tata és a Suzukihoz tartozó Maruti mellett India legnagyobb autógyártói közé tartozik a Mahindra. A kezdetben az acéliparban tevékenykedő vállalat elődjét 1945-ben alapították, nevét 1948-ban változtatta a két Mahindra fivér nyomán Mahindra & Mahindrára. A márka ma személy- és haszonjárműveket is gyárt, első autótípusa a Willys Jeep licencváltozata volt.

Fő konkurense az indiai piacon a Suzuki helyi érdekeltsége, a Maruti Suzuki illetve a szintén indiai Tata. Európai kínálatában személyautók és terepjárók is szerepelnek, köztük a modern XUV 500 szabadidő-autó, 2,2 literes dízelmotorral. A haszonjárműveket a platós Goa képviseli.