Amíg volt még Genfi Autószalon, addig dedikált sarkot kapott ott egy helyinek számító, extrém autókat építő svácji cég, a Sbarro. 1971-ben Franco Sbarro alapította a Sbarrót, és a cég tengernyi érdekes, formabontó, a szabályokra, piaci elvárásokra, egyáltalán jóízlésre fittyet hányó álomszerű gépet alkotott meg az évek során.

A népszerű családi egyterű első generációjára, a Citroen Picassóra is kivetették a hálójukat, az eredmény pedig ez esetben sem volt visszafogott. A Citroen Xsara Picasso Cup névre keresztelt gép gigantikus sirályszárnyas ajtókat kapott, akkorákat, hogy mindkét sorba így lehet beszállni, B oszlop pedig nincs. 

Ennél nem lesz őrültebb francia családi autó 1

Ezért az autó küszöbét kellett a lehető legkomolyabb mértékben megerősíteni, széles, vaskos merevítés került az autó alá, valamint látványos légbeömlők és egy szárny is a csomagtérajtóra. 

Erőt a franciák kétliteres négyhengerese adott, amihez hatsebességes, kézi váltó tartozott. A kétezres évek elején a 19 colos OZ Superleggera felnikre kerülő kerekek 255/40 méretű gumikkal gigantikusnak hatottak, ahogy a 370 mm-es tárcsafékek is. 

Ennél nem lesz őrültebb francia családi autó 2

Természetesen csak egyedi építésről van szó, ennyire vad ötletet még kis szériában sem gyártottak. A korabeli tesztek viszont dicsérték az autó jó vezethetőségét, erős fékeit, stabil futóművét, és sokan hiányolták a további lóerőket, a kétliteres motor ugyanis a lökettérfogathoz mérten erősnek számított, de a 250 lóereje messze volt a kor sportkocsijainak 350-400 lóerős szintjétől (BMW M5 E39 – 400 lóerő).

Ennél nem lesz őrültebb francia családi autó 3