A Koenigsegg termékei valódi imák a technika isteneihez. Minden modelljük méregdrága tiszteletadás a járműgyártás legkifonomultabb megoldásai előtt, a pokoli tempó inkább egyfajta ráadás. A vevők tudják ezt, és számukra ez nem a pénzről szól.
Aki egy Koeingsegget vásárol, az nem nézi a nullákat, pár száz millió nem tétel, ha a svéd manufaktúra termékeiről van szó. Erre jó példa a nemrég „használtan” piacra került Koenigsegg Regera.
A svéd hibrid hiperautó 5,0 literes, V8-as, dupla turbós benzinmotorja mellé három elektromos motor és egy 4,5 kWh-os akkumulátor jár. Egy-egy villanymotor került a hátsó kerekekhez, a harmadik pedig a benzinmotor-főtengelyhez kapcsolódik egy klasszikus, hidrodinamikus nyomatékváltón keresztül.
Így a maximális teljesítménye több mint 1500 lóerő, míg forgatónyomatéka meghaladja a 2000 Nm-t. Így aztán az 1590 kilogramm súlyú sportkocsi eszeveszetten gyorsul, a 100-as tempót 2,8 másodperc alatt éri el.
Ezzel az autóval 31,49 másodpercig tart elérni a 400 km/órás tempót álló helyzetből, majd újra állóra fékezni.
A pokoli menetteljesítmények mellett az extralista sem mindennapi. A 2 millió dolláros vételár mellé a frissen piacra került modell esetén jön még az eredeti vételárra 1 millió dollárnyi, vagyis 355 millió forintnyi extra.
A külső aranyszínű dekorációja csak egymaga 200 000 dolláros tétel (70 millió forint), a belső alumíniumcsomag 14 500 dollár (5 millió forint), az opciós kerekek 57 ezerbe (20 millió forint) kerültek, a pőre karbonszálas műanyag légbeömlőkért pedig 23 450 dollárt (8 millió Ft) kellett fizetni. Most vegyen mindenki nagy levegőt, mert ezek csak az apróságok.
A Ghost Package aerodinamikai csomag 285 000 dollár (101 millió forint), ezzel a gyár állítása szerint 20 százalékkal nő a leszorítóerő. Így jön ki a 3 millió dolláros, vagyis egymilliárd forint körüli vételár, amit még új korában fizetett ki az autóért első tulajdonosa. Jelenleg a licit 2,6 millió dolláron áll, de még nincs vége, így lehet, hogy a végén sikerül keresni pár milliót a Regera eladásán.