A legtöbben csak irigykedve csodálják, ha valakinek a garázsában egy Ferrari áll, de előfordul, hogy az áldás egy csapásra átokká fordul. Amellett, hogy a maranellói márka sportautói egytől egyig ritka és legalább annyira költséges tételnek számítanak, a karbantartásuk és szervizeltetésük sem filléres mulatság.

Ezt bizonyítja Jerry Mos esete is, aki a Facebookon számolt be róla, hogy egy közel 10 ezer dollárjába került szervizlátogatás során csak azért elkértek több mint 7,5 ezer dollárt, átszámítva 2,6 millió forintot, hogy a Ferrariján kicseréljenek egy beragadt gombot – ez ráadásul típushibának számít –, minderről pedig fényképes bizonyítékot is csatolt, pontosabban a javítás számláját:

Had a great day today that I thought I would share with the group. I’ve had my C8 70th for going on two weeks which in...

Közzétette: Jerry Mos – 2023. március 11., szombat

Mos nem volt hajlandó megnevezni, pontosan melyik Ferrari-típusról van szó, de bevallása szerint már el is adta, mondván, nem látta előre, mi megy tönkre legközelebb. „15 ezret költöttem a kerámia kerékcsapágyak cseréjére, 4 ezret a LED-fényszórók rögzítésére, és így tovább” – sorolta tovább a költségeket.

A legutóbbi szervizelés során a 7,5 ezer dolláros tételen túlmenően majdnem 81 dollárt számoltak fel a belső alkatrészek szállításáért, míg a munkadíjra 1800 dollárt, azaz 600 ezer forintnál is többet állapítottak meg.

Inkább eladta a Ferrariját, annyira nyelte a pénzt 1

2,6 millió forint – egy hétköznapi ember számára (jobb esetben) egy komplett autó ára, egy Ferrari-tulajdonosnál pedig egy gombcsere költsége. (Fotó: Ferrari S.p.A.)

Miután túladott a pénznyelőnek vélt Ferrariján, most egy C8-as Corvette-re ruházott be, méghozzá a 3LT csomaggal szerelt, 70. évfordulós Stingray Cabrióra esett a választása. „A GM valóban jobb Ferrarit gyártott” – jegyezte meg pikírten a váltás kapcsán.