Nem mindennapi reklámkampányt indított a Chery, amivel az Ant elnevezésű elektromos törpeautót akarják népszerűsíteni. Négy elektromos jármű tetejére egy igazi Type 59-es harckocsit (a szovjet T-54 harckocsi kínai változata) emeltek, aminek tömege 36 tonna körül mozog. 

Tetőre tett tankkal bizonygatja a kínai gyártó, hogy már nem tejfölösdobozból van a karosszéria 1

A gyártó állítása szerint a teszt után alig deformálódott a karosszéria, még az ajtók is nyithatóak maradtak, köszönhetően a könnyű, de merevre épített alumíniumelemeknek. Az autó maga tényleg egy apróság: 3,2 m hosszú, 1,67 m széles és 1,5 m magas, amihez 2,15 méteres tengelytáv társul. 

Tetőre tett tankkal bizonygatja a kínai gyártó, hogy már nem tejfölösdobozból van a karosszéria 2

Az elektromos típusba 41 lóerős villanymotor kerül, amihez 30,6 vagy 38 kWh kapacitású lítiumion-akkumulátorcsomagot rendelhetnek a vevők, így a hatótáv 236-320 kilométeres lehet a WLTP mérési ciklus szerint. 

Tetőre tett tankkal bizonygatja a kínai gyártó, hogy már nem tejfölösdobozból van a karosszéria 3

Ez már bőven elég városi használatra, a Chery Ant ára pedig a villanymotoros típusok között (tank ide vagy oda) kifejezetten alacsony, 4,1 millió forintnak megfelelő kínai jüan. 

Tetőre tett tankkal bizonygatja a kínai gyártó, hogy már nem tejfölösdobozból van a karosszéria 4

A karosszéria merevségét demonstráló reklám nem véletlen, ezzel a kategóriát övező rossz megítélésen akarnak változtatni. Ezek a kis kínai városi törpeautók ugyanis tényleg félelmetes módon törtek össze a közelmúltban, az 50%-os átfedéssel, 64 km/h sebességgel végrehajtott teszt során egy hasonló méretű kocsi palacsintává lapul, míg egy ilyen ütközést a modern kisautók sértetlen utascellával vészelnek át.