Az 1998 végén bemutatott Peugeot 206 formája annyira sikeres volt, hogy a 2003-as modellfrissítés során minimálisan nyúltak csak hozzá. Na nem úgy, mint a német tuningműhely, akik alaposan átszabták a francia kisautó fizimiskáját.
A képeken látható példány jelenleg hazánkban keres új gazdát, a hirdetés szövegéből azonban kiderül, hogy jelenlegi tulajdonosa sincs teljesen tisztában mindennel.
Peugeot 206 röviden
A 206-os motorkínálata többször is bővült, módosult. 1999 első felében megjelent a 135 lóerős S16, 2000-ben az 1,9 literes, 69 lóerős szívódízellel és 90 lóerős 2.0 HDi-vel egészült ki a motorpaletta.
2000-ben debütált a nyitható kemény tetős 206 CC és a 109 lóerős 1,6 literes motor leváltotta a 89 lovas elődöt.
2002. februártól forgalmazták itthon a hamar népszerűvé vált 1.4 HDi motort a 206-ban.
2002. szeptembertől a rejtett hátsó ajtókilincses kombi, a 206 SW is megvásárolható.
2003 őszén debütált hazánkban a 206 RC.
Konkurenseivel összehasonlítva a 206 közepes színvonalú kisautó. Térkínálata elöl jó, hátul szerény. A 245 literes csomagtartó a hátsó lábtérhez és fejtérhez hasonlóan szűk. Kemény műanyag felületeivel a 206 belső tere az átlagosnál gyengébb minőségi benyomást keltett.
Így szól a hirdetés:
Eladó 2001-es évjáratú, egykor Németországban tuningműhelyben tuningolt 2.0hdi Peugeot 206, eredeti 206-hoz való Lambó-zsanérok (darabja használtan 600 euró) tuninglámpák, hátsó szárny stb., mindezekhez műbizonylat (tuv) sajnos az előző tulaj nem tudta megmondani hogy a motor váltó tuningolt e de szerintem igen, az autó napi használatban van de foglalkozást igényel hogy ujra abban a pompában tündököljön mint korábban, eredeti momo felnikkel, rozsda és rohadás mentes állapotban 2024 xx ig müszakival!, ára 450 000 ft autobeszámitás lehetséges!
Nem is olyan régen a Teletank sorozatunkban megnéztük, mennyit is fogyaszt valójában az 1,4 literes HDi.