A Ferrari 599 GTB Fiorano volt a kétezres évek egyik legdögösebb olasz GT-je. Formája elegáns és művészi, orrában pedig klasszikus szívó benzines V12-es dolgozik, hatliteres lökettérfogattal. A Tipo 140-es blokk 620 lóerőt és 608 Nm nyomatékot teljesít, amivel 3,7 másodpercig tart a 0-100 km/órás gyorsulás, a végsebesség pedig 330 km/óra felett van.

Újként fanyalogva kerülték a vevők ezt a Ferrarit, ma viszont megőrülnek érte 1

Igazi különlegesség, de amikor porondra került, még senki sem gondolta, hogy a kézi váltónak új reneszánsza lesz a 2020-as évekre. Így ezt a legtöbb vásárló automata opcióval vette, végül csak 29 példány készült a híres nyitott kulisszás kézi váltóval Maranellóban, és ebből csak 10 került Európába, a többit az USA-ban adták el.

Újként fanyalogva kerülték a vevők ezt a Ferrarit, ma viszont megőrülnek érte 2

Napjainkra ezek a legértékesebb darabjai az 599-es sorozatnak, így amikor kalapács alá kerül egy, akkor garantált a magas ár. Ez várhat az RM Sotheby’s aukciós ház közeljövőben megrendezett árverésén felbukkanó darabra. Mindössze 9900 kilométert futott, makulátlan állapotban van, a színe klasszikus Ferrari-vörös, a beltere pedig világos bőr, a tökéletes összeállítás. 

Újként fanyalogva kerülték a vevők ezt a Ferrarit, ma viszont megőrülnek érte 3

A várható vételár nem lesz alacsony, egy hasonló példányt nemrég 280 millióért adtak el, így a 200 millió feletti ár szinte garantálható ebben az esetben is. 

Újként fanyalogva kerülték a vevők ezt a Ferrarit, ma viszont megőrülnek érte 4